Ve třídě máme nejvíce beranů a lvů (podle toho
to taky vypadá (, někdy jde o život), nejméně je panen.
Oblíbená
instituce z 60% (studenti to nazývají podnik) není kupodivu škola,
ale hospoda, bar, vinárna (někteří to skrývají a nazývají to např.
mléčný bar popř. palačinkárna pozn. s nimi je to skoro 98%, ve 2 %
nepochopili otázku). Nejpopulárnější podnik je „Pohoda“ sice nevím
proč, ale jako pedagog si dokážu odvodit, že v „Pohodě“ je pohoda
tak asi proto a jako hospoda to jenom vypadá zvenku, vevnitř probíhá
snad nějaké doučování? Většina studentů si pod otázkou
nejoblíbenější pití představila alkohol, což mi připomíná něco z
biologie „jak to jen bylo“ … á Pavlovovi psi. Co se týče struktury
alkoholu je vidět, že aspoň jeden pedagogický úspěch máme na triku,
jsou patrioti. Mimo některých podezřelých vyjímek pijí všichni pivo.
Do tvrdého alkoholu se promítly politické orientace všichni jedou na
modrou.
S jídlem je problém, někteří např. jedí jenom sušenky, jak
pak zjistit jejich oblíbené jídlo „snad tatranka obložená
miňonkami“. Přesto je nejoblíbenější kuchyní italská, kdybych byl
ošklivý tak začnu vypisovat kalorické hodnoty jednotlivých
komponent. Svíčkovou, která by měla být nejoblíbenější (jsou na to
výzkumy, několika jsem se zúčastnil) mají rády jen dvě studentky.
Co
se týče oblíbenosti učitelů, je vidět, že bude maturita, na 90%
oblíbených učitelů bude u maturitních komisí a u většiny jsem
oblíbený JÁ (se zbytkem si to vyřídím po plese) což svědčí o mém
největším pedagogickém úspěchu, přesvědčil jsem 22 lidí, že toho kdo
je denně mučí a štve mají rádi (myslím že tomu říkají
„stockholmský syndrom“ nebo helsinský to je fuk.
Nejoblíbenější
dětský hrdina je asi nejzajímavější otázka, mám obavy, že kdyby si
to přečetl psycholog tak nás už z ordinace nepustí. |
1. ročník |
|
2. ročník |
 |
3. ročník |
 |
4. ročník |
 |
|
|
|